تحقیق و توسعه

 

تحقیق و برنامه ریزی

دامنه و منابع مورد نیاز

طراحی سایت

محتوای سایت

تست اولیه

رونمایی از سایت

تحقیق و توسعه

 

 

تحقیق و توسعه پس از طراحی سایت ( همیشگی)

با توجه به پویا بودن رفتار مخاطب و کاربر در فضای مجازی و با در نظرگیری یک روش همگرا، انجام فرآیند تحقیق و توسعه به جهت شناسایی روش‌ها و الویت‌های بهبود عملکرد و محتوای وب‌سایت با هدف افزایش رضایت کاربر، می‌بایست به صورت پیوسته و در فواصل مشخص انجام گردد. فاصله زمانی این کار وابسته به پارامترهای مختلفی مانند: اهمیت وب سایت، تعداد کاربران و… صورت می‌گیرد.

اما عموم کارشناسان براین باورند که در ماه‌های اول معرفی یک وب سایت، انجام فرآیند تحقیق و توسعه پس از طراحی سایت کمتر از ماه‌های بعدی است. از ابتدا باید رفتار مخاطبین و کاربران را در سایت در نظر بگیرید. به کدام بخش‌ها بیشتر علاقه دارند. از کدام یک کمتر استفاده می‌کنند. چه اتفاقی می‌افتد که در نهایت خرید انجام نمی‌شود و بسیاری سوال‌های دیگر.

سپس در این مرحله می‌توانید بخش‌های جدید به سایت اضافه کنید. اگر می‌بینید که بخش‌هایی از سایت شما مخاطبی ندارد آن بخش را حذف کنید یا به دنبال روشی برای بهبود آن باشید. همچنین قالب سایت خود را با روش‌های جدید برنامه نویسی تحت وب گسترش دهید.

چند نکته مهم در تحقیق و توسعه پس از طراحی سایت

همان طور که گفته شد همواره رفتار مخاطب را هنگام کار با سایت بسنجید. برای نمونه ممکن است متوجه شوید کاربران نیاز به پشتیبانی آنلاین دارند و به پرسش‌های آن‌ها باید پاسخ داده شود. ممکن است پس از مدتی آشنایی با رفتار کاربران، طراحی صفحه سوالات متداول مشکل شما را حل کند.

پس از مدتی حضور در فضای مجازی ترافیک سایت شما افزایش می‌یابد. می‌توانید استراتژی جدیدی در پیش بگیرید. از تبلیغات درون سایت خود جهت افزایش درآمد استفاده کنید.

ممکن است کاربران در هنگام انجام فرآیند خرید دچار مشکل شوند و درنهایت آن را رها کنند. حتما پیگیری‌های لازم را انجام دهید تا علت مشخص شود. بسیار پیش آمده سایتی در صفحه اول گوگل قرار داشته اما نتوانسته فروش قابل توجهی داشته باشد. در نتیجه همواره در هر مرحله‌ای تحقیق و توسعه پس از طراحی سایت را باید مد نظر داشت.

همواره سایت خود را به روز رسانی کنید. با توجه به نوع کسب و کار خود، امنیت سایت را ارتقا دهید. در حوزه مسائل مرتبط همچون سئو، دیجیتال مارکتینگ، رابط کاربری و تجربه کاربری همواره طبق دانش روز پیش روید.

 

 

طراحی سایت

 

 

 

همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.   

برای به پایان رساندن مطالعه مقاله صفر تا صد راه اندازی و طراحی سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید…

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست